quarta-feira, 1 de abril de 2015

En mi mundo/in my own world- Violetta e College 11

En mi mundo/in my own world- Violetta e College 11









Ahora sabes que
Yo no entiendo lo que pasa
Sin embargo sé
Nunca hay tiempo para nada.

And no matter where I go
People see, I'm one more in the crowd
But inside I feel stronger
They'll see me around.

Y vuelvo a despertar en mi mundo
Siendo lo que soy 
Y no voy a para ni un segundo
Mi destino es hoy.

And I'll gonna sing in my own world
As loud as I can
I'm not gonna stop
Keep on trying
I know that I can.

Nada puede pasar
Voy a soltar
Todo lo que siento
Todo, todo
Nada puede pasar 
Voy a soltar
Todo lo que tengo
Nada me detendrá.

Two feet on the ground
Step by step
On the speed of sound
My head spinning round
But I'm still
Gonna sing aloud.

Pienso que no me doy cuenta
(You wanna know)
Y le doy mil y una vueltas
(Don't stop the show)
Mis dudas me cansaron
Ya no esperaré.

And I'll gonna sing in my own world
As loud as I can.

Y no voy a parar
Ni un segundo
Mi destino es hoy.

In my world, in my world
In my world, eh, eh, eh, eh. 

 In my world, in my world
In my world, eh, eh, eh, eh.                  

And I'll gonna sing in my own world
As loud as I can
I'm not gonna stop
(No quiero parar)
Keep on trying
(No voy a parar)
I know that I can
(No, no, no).

Y vuelvo a despertar en mi mundo
Siendo lo que soy
Y no voy a parar
(I don't want to stop)
Ni un segundo
(I don't want to stop)
Mi destino es hoy
(Uh, uh, uh, uh).

Keep it down
And be strong
I'm moving on
No one's gonna stop me
No one, no one.

Nada puede pasar
Voy a soltar
Todo lo que tengo

Nada me detendrá

Sem comentários:

Enviar um comentário